sobota, 19 września 2015

Po raz pierwszy :)

Witam wszystkich,
czyli w dniu dzisiejszym najprawdopodobniej mamę i kilka osób z najbliższego otoczenia :)
W związku z nieustannym suszeniem głowy, o przeniesienie się z facebooka w jakieś bardziej dostępne miejsce, zaczynam publikować zdjęcia mojej biżuterii właśnie tu.
Czujcie się swobodni w wyrażaniu swoich opinii na temat zawartości i zadawania pytań.
Na chwilę obecną wygląd bloga pozostawia dużo do życzenia, aczkolwiek z upływem czasu mam nadzieję jakoś to wszystko do siebie dopasować :)

Obiecuję, że nie będę więcej dawać upustu moim grafomańskim zapędom (przynajmniej taką mam nadzieję.) Na sam początek, zdjęcia zielonej bransoletki, którą uszyłam dla mojej teściowej w prezencie urodzinowym, jeszcze ze starym logiem fanpejdża.


Materiały użyte: szklane kryształki, koraliki fire polish oraz toho, guziczki to kwarcowe kuleczki.




Niedostępna.

3 komentarze:

  1. Mogłabyś książki pisać
    Fajnie się ciebie czyta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety do książek trzeba mieć cierpliwość ;) Z moim słomianym zapałem mogłabym pisać najwyżej notki encyklopedyczne ;)

    OdpowiedzUsuń