niedziela, 18 września 2016

Bransoletka i opaski - totalnie pogubiłam się w numeracji.


Nie mogę zastartować po wakacjach, cały czas jakieś poślizgi czasowe. 
Bardzo tego nie lubię, a tak na prawdę, nie mam nawet za bardzo czym przeprosić za przerwy... ;)

Dziś zamówień ciąg dalszy, wszystkie wkrótce powinny dotrzeć do przyszłych właścicieli. 
Nie będę się rozposywać, powiem tylko, że pracuję nad czymś większym, być może już niedługo zobaczycie efekty na blogu. 

1. Bransoletka - pomarańczka. Jednolita w kolorze, kolejna w typie 2w1. Sama nie wiem z czym bardziej kojarzy mi się zapięcie (aplikacja centralna), z jakimś nieregularnym/postrzępionym kwiatkiem czy raczej kleksem ;) 
W centrum aplikacji koralik Candy, poza tym materiały użyte to koraliki szklane. Zapięcie miedziane. Zwyczajowo wykończona filcem i zaimpregnowana.





Pod spodem wybór, dostałam zamówienie na różową opaskę, bez uściśleń co do szczegółów więc popełniłam dwienastępujące. 

2. Kwiatek. Materiały: Perły Seashell, jadeit, kraliki Toho oraz Dagger. Zamocowana na elastycznej koronce. Wykończona filcem, zaimpregnowana. 






3. Symetria. Materiały: Kaboszony ceramiczne Luster, koraliki Toho, koralik Fire Polish. Zamocowana na elastycznej koronce. Wykończona filcem, zaimpregnowana.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz