niedziela, 4 września 2016

Bransoletki.


Witam wszystkich razem i każdego z osobna. Dziś świeżutkie bransoletki, niestety tylko jedna dostępna od reki, dwie pozostałe zostały wykonane na zamówienie. 

Dodatkowym smaczkiem dzisiejszego posta jest to, że zamówione bransoletki są to tak na prawdę bransoletko - naszyjniki. Można nosić je na dwa sposoby, albo na ręce (zakręcamy je wtedy trzy razy dookoła nadgarstka) albo na szyi (aplikacja która jest zapięciem wędruje na bok). Swoją drogą nie mam ich zdjęć na modelce - jak Marcin wróci może wyproszę i zrobi mi dodatkowe zdjęcia ;P

1. Mięta i błękit - w tym wypadku to raczej pożegnanie lata, kolorystyka na tegoroczny sezon wiosna-lato (jeśli chodzi o niebieski). Według mnie bardzo udane zestawienie kolorów, bardzo dziewczęce. Materiały: Jadeity (o ile dobrze pamiętam, kupowałam kamienie w sklepie stacjonarnym i nie pozapisywałam sobie kamieni, jeśli ktoś ma informację, że kłamię poproszę o kontakt), koraliki Toho oraz Fire Polish. Wykończona filcem, dwukrotnie zaimpregnowana. 






Dostępna tutaj.


2. Czarna - 2 w 1. W poniedziałek do łapek dostanie ją właścicielka. Mam nadzieję, że będzie zadowolona. Prosiła o kolor czarny i konkretną aplikację jako zapięcie (została zmodyfikowana aby mogła służyć od razu jako zapięcie), oraz o akcent kolorystyczny (koraliki, które wybrałam są bardzo uniwersalne, ponieważ w zależności od światła które na nie pada zmieniają kolor od bordowego do granatu). Materiały: Onyksy, szkło, koraliki Toho. Wykończona filcem, dwukrotnie zaimpregnowana.






Dostępna na zamówienie. 

3. Rudo - szara. Również 2w1. Powstała jako komplet to wisiorka, ażurowe zapięcie dodaje jej lekkości, mimo, że wcale nie jest małe. W jej wypadku mogłam puścić wodzę fantazji, sami oceńcie czy był to zabieg udany. Mnie osobiście się podoba, przyszła właścicielka również wyraziła aprobatę ;)
Materiały: Hematyty, koraliki Candy, koraliki Diamonduo, koraliki Toho oraz Miyuki delica. . Wykończona filcem, dwukrotnie zaimpregnowana.





Dostępna na zamówienie. 


W ramach wyjaśnienia, informacją którą zamieszczam "Dostępna na zamówienie." oznacza ni mniej ni więcej, że mogę wykonać coś w podobnym kształcie, tej samej kolorystyce, bądź tym samym kształcie i innej kolorystyce. Za zwyczaj nie kopiuję własnych pomysłów, staram się wprowadzać chociaż minimalne różnice, aby każda sztuka która wyjdzie spod mojej igły była jedyna w swoim rodzaju. 
Od strony technicznej, informuję, że wszystkie moje wyroby nadają się do ręcznego prania w temperaturze do 30 stopni. Należy je po takim zabiegu zabezpieczyć, może być zwykły protektor do butów, albo specjalistyczny preparat do impregnacji tkanin. 

Ceny podane na mojej stronie Etsy podlegają negocjacji, istnieje możliwość odbioru osobistego w okolicach Athenry/Galway oraz po wcześniejszym ustaleniu daty w Małopolsce. 

Na sam koniec przypominam, że z wielką radością wykonuję wszystkie zamówienia.

Marcinowi dziękuję za zdjęcia. 

Miłej niedzieli!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz