niedziela, 19 lutego 2017

Kto poszuka ze mną garnka ze złotem?


Według bajek dla dzieci na końcu tęczy znaleźć można krasnoluda/leprokonusa pilnującego garniec ze złotem. Sprawdziłam... to nie prawda ;)

Dziś mam dla was soczyste wisiorki w tęczowej kolorystyce. Na jakiś czas będzie to ostatni mocno kolorowy akcent, ponieważ mam kilka mini zleceń więc poświęcę się im. 


Niestety cierpię ostatnio na chroniczny brak czasu, więc moje tempo znacznie spadło. Mam nadzieję, że wyrobię się z wszystkim co zaplanowałam w 3 tygodnie. 

Później robię sobie urlop ;) Lecimy do Polski i Najmniejsza zostaje zrzucona ze spadochronem do dziadków, a mama leży do góry brzuchem ;)
Oczywiście to tylko żart ale mam zamiar trochę odpocząć od mojego prywatnego Osamy.

Ok może przejdźmy do tego po co tu jesteśmy. Wisiorki. 


1. Materiały: szklany kryształek fasetowan, koraliki Toho i Fire Polish. 


Dostępny tutaj.

2. Materiały: szklany kryształek fasetowan, szklany kaboszon fasetowany, koraliki Toho i Fire Polish, szklana kropelka jako wykończenie.


Dostępny tutaj.

3. Materiały: agat (chyba :D znów sobie nie zapisałam co to takiego i tylko zgaduję), koraliki Toho i Fire Polish, szklany kaboszon. 

Dostępny tutaj.

Marcinowi dziękuję za zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz