niedziela, 21 maja 2017

Komplet ślubny


Ostatnio strasznie się lenię, jeśli chodzi o publikowanie zdjęć oczywiście. 
Praca wre, na wielu płaszczyznach. Na szczęście następne 3 posty mam już gotowe więc raczej nie będzie dłuższych przerw. 

Dziś mam dla was smakowity komplet biżuterii ślubnej, wykonany w ekspresowym tempie. Zamówienie zostało złożone we wtorek i już w piątek było gotowe. 

Dostałam zdjęcie komletu jaki przyszła Panna Młoda chciałaby założyć na swój ślub, potraktowałam je jako inspirację. Już wielokrotnie pisałam, że nie kopiuję cudzych wzorów, bo uważam, że to nie w porządku. Za zwyczaj w takich sytuacjach dodaję coś od siebie, traktując pierwowzór jako bazę. 

Pokazałabym wam tę bazę, ale nie jestem nawet w stanie zlokalizować autorki/autora, poza tym wzór który powieliłam (kolczyki) należy do bardzo podstawowych więc nie sądzę, żeby można go było komukolwiek przypisać. 

Efekt końcowy uważam za bardzo udany, mam nadzieję, że właścicielka również będzie zadowolona kiedy w końcu dostanie komplet do rąk własnych. 

Cała konstrukcja jest bardzo szczegółowa, składa się z kilkunastu mniejszych elementów. Projektowanie w tym wypadku odbywało się "na bieżąco";)

Ok, kończę już zanudzanie. Rzućcie okiem na zdjęcia, powiedzą wam zdecydowanie więcej niż moje nawet najbardziej wnikliwe analizy ;)

Dziękuję bardzo Marcinowi za zdjęcia. 

Materiały: Kolczyki - kryształy fasetowane, koraliki szklane Round Beads w dwóch rozmiarach, koraliki Dagger, sztyft ze stali chirurgicznej. 
Bransoletka: kryształ fasetowany, koraliki szklane Round Beads w dwóch rozmiarach, koraliki Fire Polish, koraliki Toho. Jadeitowy guzik. 
Komplet został wykończony filcem, zaimpregnowany,









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz