piątek, 25 grudnia 2015

Prezentów czas, czyli komplet podchoinkowy.

Dzisiejszy komplecik powstał na zamówienie.
Miało być granatowo/niebiesko/szaro - gamę kolorystyczną ograniczyłam jak widać na zdjęciach.
Na zrealizowanie projektu miałam dużo czasu, więc trochę poeksperymentowałam z różnymi materiałami.
Przede wszystkim, po raz pierwszy używałam sznurka w paski.
Drugą nowością jest chwost wiskozowy (wiem, że wisiorek z chwostem już na blogu się pojawił, ale ten był pierwszy), materiał ten jest bardzo podatny na kształtowanie, jeśli nie leży "prosto" zaczyna się odkształcać, wystarczy go jednak delikatnie zwilżyć i wraca do pierwotnego stanu. Jest on również mięciutki, a nitki nie plączą się.
Mam nadzieję, że właścicielka jest zadowolona :)

Materiały:
Wisiorek - Agat, opal, kosteczka Miyuki Tila, koraliki Toho, chwost wiskozowy, sznurek skręcany Pega.
Bransoletka - opale, koraliki Miyuki Tila, guzik-zapięcie koralik szklany, sznurek skręcany Pega.
Kolczyki mniejsze - szkło i koraliki Toho, sztyft ze stali chirurgicznej.
Kolczyki większe - opale, koraliki toho, szklane łezki, bigle srebrne (Ag925).
Podszyte i podklejone filcem.
Zaimpregnowane.

Dziękuję za zdjęcia Najwyższemu.

Korzystając z okazji chciałabym złożyć wszystkim najszczersze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Niech ten okres będzie dla was pełen radości, miłości i spokoju, a kolejny rok co najmniej tak dobry jak obecny. Wszystkiego co najlepsze.








Niedostępny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz