niedziela, 8 maja 2016

Granatowa opaska.


Wszystkim czytelnikom należą się pewne wyjaśnienia, zapowiadałam kilka rzeczy które na chwilę obecną muszę niestety odwołać. A mianowicie mówię o Etsy. Miałam zaktualizować sklepik i pododawać linki do aukcji. Nie zrobiłam tego i w najbliższym czasie nie zrobię, gdyż cały mój asortyment został oddany do sklepu  (Crafts & Collectables w Galway) i według umowy nie mogę wystawiać  tych przedmiotów nigdzie indziej. Jakkolwiek przedmioty które szyję na bieżąco będą dodawane do sklepu internetowego. 

Na chwile obecną realizuję kilka projektów na zamówienie, więc w najbliższych tygodniach to one zagoszczą na blogu. 
Dodatkowo już teraz mogę powiedzieć, że praca na kolejny konkurs Royal Stones jest gotowa i czeka na zdjęcia. Temat to Barok :) Co prawda to zupełnie nie mój styl ale wyszło całkiem nieźle, na blogu zobaczycie ją przypuszczalnie pod koniec maja. 

Dziś chciałam zaprezentować kolejną opaskę, tym razem uszyta została na zamówienie. Aplikacja jest bardzo delikatna ponieważ nosi ją osoba dorosła :)

Materiały: Jadeity oraz koraliki Fire Polish. Dodany został również sznurek metalizowany. Wszystko zamocowane na bazie z koronki - gumki. Wykończona filcem, zaimpregnowana. 

Najwyższemu dziękuję za zdjęcia.




Niedostępna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz