piątek, 20 maja 2016

Horror Vacui czyli Barokowy konkurs Royal Stones.


Dzisiaj nieco inaczej niż zwykle bo w piątek. 
Powodem jest publikacja albumu z pracami w konkursie Royal Stones.
Tym razem inspiracją był Barok. 

Miałam wiele pomysłów, skończyło się na tym co na obrazku ;)
Mamy więc bransoletkę. 
W jaki sposób nawiązuje do tematu konkursu? 
Kolorystycznie, ponieważ mamy tutaj sporo złotego i srebrnego sznurka, Barok natomiast był epoką przepychu gdzie wszelkie detale ociekały wręcz tymi szlachetnymi kruszcami. 
Po drugie, przepych. W moim mniemaniu (a wiem, że raczej zmierzam do prostych form) formą wpisuje się w "te klimaty" ;P
Po trzecie perły. Nazwa epoki Barok najprawdopodobniej wywodzi się z portugalskiego słówka barroco co oznacza "perłę o nieregularnym kształcie". Dlatego centralnym punktem jest lekko zniekształcona perła naturalna. Oprócz niej w bransoletkę wkomponowałam 18 pereł: naturalnych, słodkowodnych i seashell. 

Co więcej mogę napisać, powstała w mękach ;) nie do końca pasował mi ten styl, nie byłam pewna co z nią zrobić i jak poprowadzić sznureczki. Jednak kiedy założyłam ją na rękę, już po ukończeniu po prostu się w niej zakochałam. 

Do wszystkich którzy chcieliby pomóc mam prośbę, tutaj jest link, wystarczy kliknąć i polubić na Facebooku. Dodatkowo można oglądnąć pod nim całą galerię z pracami, których tym razem jest bagatelka 111 ;)

Najwyższemu jak zwykle bardzo dziękuję za zdjęcia. 

Materiały:
Perły (19) różnych rodzajów seashell, naturalne, słodkowodne. Koraliki Toho i Miyuki, koraliki Spectra. Zapięcie szufladkowe metalowe, kolor srebrny, 
Podklejona i podszyta filcem, zaimpregnowana.








Dostępna.
https://www.etsy.com/listing/295066083/baroque-bracelet-soutache-bracelet-braid?ref=pr_shop 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz