niedziela, 22 stycznia 2017

Białe opaski c.d.


Śmiały się już do mnie w ubiegłym tygodniu, ale nie miałam czasu zrobić zdjęć, więc prezentuję je dziś. Kolejne trzy białe opaski, idealne na Chrzest. Z delikatnymi akcentami kolorystycznymi. 
Te elementy sprawiają, że można je będzie wykorzystać także na co dzień. Niebieski kamyczek podkreśli kolor oczu, róż natomiast... co ja będę pisać o różu ;) Każda mama która ma córkę wie o co chodzi (chyba, że patologicznie unika tego koloru jak ja ;P)
Wszystkie kamienie zostały obszyte koralikami, zabieg ten oprócz walorów estetycznych ma zapewnić większą trwałość. Kryształki nie mają dziurek, nie mogę ich przyszyć, wykorzystuję więc koraliki do stworzenia "siatki" która po prostu zapobiega wypadnięciu "serca". 


1. Klasyczny kwiatuszek z różowym kamieniem, w całości uszyty został ze sznurka metalizowanego (biały z delikatnym różowym połyskiem). 
Materiały: Kryształek szklany, koraliki Toho, koraliki Preciossa Dagger. Aplikacja zamocowana została na gumko-koronce. 


Dostępna tutaj.

2. Aplikacja typu broszka. Bardzo elegancka. 
Materiały: Kryształek szklany, koraliki Fire Polish, koraliki Preciossa Dagger, koraliki Toho. Aplikacja zamocowana została na gumko-koronce. 


Dostępna tutaj.
3. Aplikacja jest bardziej podłużna, kryształek z niebieskim połyskiem (tak jak pisałam wyżej podkreśli kolor oczu).
Materiały: Kryształek szklany, koraliki Toho, koraliki Fire Polish. Aplikacja zamocowana została na gumko-koronce. 




Dostępna tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz