niedziela, 29 stycznia 2017

Wisiorki... a raczej wisiory ;)


Po dwóch tygodniach dedykowanych najmłodszym powracam do czegoś dla pań w kwiecie wieku. 
Dla zainteresowanych, zaktualizowałam poprzednie posty i można już bezpośrednio z bloga przejść do sklepu gdzie wystawiłam opaski.
Dziś natomiast mam dla was wisiory (tak są bardzo duże), które na pewno zostaną zauważone. 

1. Zielono - szary. Zainspirowany tegorocznym kolorem na sezon wiosna/lato 2017 - Greenery.
Pod zdjęciami wisiorka można zobaczyć, jak wygląda dokładnie odcień o którym mowa.  Możecie być pewni, że powstanie więcej biżuterii o zbliżonej kolorystyce, jakkolwiek z dodatkami niebieskiego i granatu. 
Materiały: Agat, koraliki Toho, szklane kropelki, koralik Preciossa Dagger jako wykończenie.
Wymiary 8,5x6 cm.




Dostępny tutaj



2. Niebieski/fioletowy/granatowy. Ten konkretny jeśli szybko nie znajdzie nabywcy pewnie zostanie dla mnie :) Szewc w końcu chce buty, Uniwersalna kolorystyka, przynajmniej dla mnie, obejmuje kilka odcieni dlatego będzie dobrze wyglądał w połączeniu z wieloma ubraniami. 
Jest ogromny, ma 10 cm długości i naprawdę ściąga wzrok, część sznurków jest metaliczna co dodatkowo odbija światło. 
Materiały: Ceramiczny kaboszon, koraliki Toho, koraliki Fire Polish, wykończony kryształową kroplą. 
Wymiary: 10,5x5,5cm



3. Pomarańczowo-bordowo-stalowy. Bardzo prosty w formie, niekoniecznie w kolorystyce. Połączenie dość odważne, aczkolwiek również będzie pasował do wielu rzeczy. W mojej opinii mimo wszystko kompozycja kolorystyczna jest harmonijna. 
Materiały: Kwarc wiśniowy, koraliki Toho round oraz hex, koraliki Roundbeads, szklane kropelki, koraliki Superduo.
Wymiary: 8x5,5cm





Nie wiem czy w przyszłym tygodniu będzie jakiś post, nie zrobiłam w tym tygodniu kompletnie nic więc szanse raczej nikłe. W planach kolejne wisiorki szarości, granaty, być może kolory Pantone oraz... tęcza :) 
Marcinowi bardzo dziękuję za zdjęcia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz