piątek, 16 października 2015

Groszki ;)

Żartobliwa nazwa groszki, to po prostu skojarzenie kolczyków które wam dziś przedstawię z wyżej wymienionymi warzywami, za sprawą rozmiaru.
Dziś aż cztery pary, eksperymentalne i maleńkie :)
Mam nadzieję, że od tego posta mogę zapowiedzieć współpracę z Najwyższym.
Najwyższy wykonał i obrobił dzisiejsze zdjęcia, mogę wręcz powiedzieć, że spadły mi one z nieba, bo moje umiejętności pozostawiają wiele do życzenia.

Niebieskie kolczyki, zostały wykonane jako przygrywka do pewnego zamówienia. Co prawda nie zostało jeszcze zrealizowane, ale mam nadzieję, że w ciągu najbliższych dni uda mi się w końcu pozbierać materiały a osoba dla której mają powstać nie obrazi się za tę opieszałość.
W środku masa perłowa, dookoła koraliki toho. Podklejone filcem. Bigielek angielski ze stali chirurgicznej. 





W żargonie domowym gałki oczne ;) Są one w pewnym sensie dwustronne. Nie wykańczałam ich filcem ani niczym innym z tyłu, ponieważ nie było takiej potrzeby. Koraliki oplatają środek jak pasek talię ;)
W centrum szklane perełki, dookoła koraliki toho. Bigle antyalergiczne.






Wariacja na temat groszków powyżej. Koralik dodany to tu, to tam i wyszły śnieżynki :) Kolczyki również są dwustronne.
W centrum szklane perełki, dookoła koraliki toho. Bigle metalowe.




No i chyba moje lubione groszki, znów nawiązanie do literackiej kolorystyki ;P Są super lekkie i mimo rzucającej się w oczy kolorystyki bardzo subtelne. 
W centrum szklany kryształek, dookoła koraliki toho. Bigielki metalowe. Podklejone filcem.




Wszystkie dostępne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz