poniedziałek, 12 października 2015

Spinki #1

Spineczki te powstały jako zamówienie dla dwóch sióstr. Miały być podobne ale nie identyczne. Postanowiłam, że pozostanę przy podobnym kształcie ale zróżnicuję kolory. Wiedziałam, że jedna ma być różowa a druga fioletowa.
Zabrałam się więc za szycie i oto co powstało. (Nie ukrywam, że powstały w bólach, nie mogłam jakoś ich poskładać do kupy. Na zdjęciach podejście do tematu numer 3 i 4).

Materiały:
Różowa - W centrum szklany kryształek, koraliki Fire Polish, Olivine Fire Polish oraz kwarc.
Fioletowa - W centrum koralik Dome, kwarc, koraliki Fire Polish oraz Olivine Fire Polish.
Podklejone i podszyte filcem, zaimpregnowane.

Mam nadzieję, że będą się dobrze nosić i nie zaginą podczas dzikich harców ;)





Niedostępne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz